juliaseverin.bloggplatsen.se

Alla inlägg under februari 2012

Av julia - 11 februari 2012 23:11

Av julia - 11 februari 2012 22:59

Heei! ^^ Hár nt bloggat länge vet inte varför d3e är ju ganska kuul! :DD <33 Hihi! Men kanske kan göra en videoblogg ngn gång! Yeahh.. Men idaag har jag vart i stallet med Vanne<3 Jag och Eve sov över och jag va tvungen att gå upp klockan 9:o för jag skulle möta Vanessa på bussen ;)

Jag kom på och ba: Hej Vanne ;D

Vanne: Hej glöm nt att stämpla ;))

Jag: Naj naj! Tar upp de ur fick Omg!!!!

Vanne: Va är de ?

Jag: De är i jackan som jag glömde i stallet :O

Vanne: Men ditt smart aja här har du mitt busskort stämpla för dig nu då! -.-

Jag: Hehe tack (Y)

Men sen när vi kom till stallet så skulle vi gå till min sköt häst där jag hade lagt min jacka men vi hitta den nt ;D Och sen tyyp leta vi as mycket! Men tillslut hitta vi den och då hitta vi min ridväst,Hjälm,Spö,Vantar,ryktlåda M.m snacka om att jag är glömsk!!!! Sen kom vi till stallet där vi skulle hjälpa till och vi skrev upp oss på att vi ville ha hästen Martin och Borka!! Men sen när vi kom tillbaka så hade nån målat över oss och skrivit sitt namn så dom fick våååra häästar :O Fubbosar! Men nästa lördag ska vi vara där halv 9 typ! Och kvällen innan kom Eve så hade vi myys<3 Och jag har en 3:d tv hemma så hon hyrde en skräckiis så såg vi den i 3:d snacka läbbigt ;// Men aja va väll allt för idag. Oj juste LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV<3<3<3<3 Ge mig mera!!!!

Av julia - 7 februari 2012 19:40

Tjänareeee! <3 Nu är jag med Eve vi ska göra engelska läxan *host* *host* Men see you later..

Av julia - 1 februari 2012 15:06

Tjabah! Har precis kommit hem från skolan nu! Sitter och äter choklad flingor muums! Ska snart till stallet. Ska bli najjs ;DD Med min sötnöt Eve! Hejdå så länge :DD

Av julia - 1 februari 2012 07:36

 Heii igen <3   Då drar man te skola om typ 20 min ;s Åsen hem med läxa D: Och sen draaar man till stallet<33 Där finns allt underbara människor!<33 Och hästar Ofc<3 Hej så länge :)

Av julia - 1 februari 2012 07:28

Go morgon har sov morgon så ska fixa mig och sen gå till skolan Byé <33333

Presentation


Heej. Jag heter julia som ni kanske redan vet! Jag älskar mina djur Totto hon är min egna chihuahua älskar hon! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards